Conflict Management, 24-25 sept

Conflict Management este un curs care se focuseaza pe gestionarea situatiilor conflictuale ce pot aparea atat in plan profesional cat si personal. Cu ajutorul unor tehnici de comunicare avansate, veti invata cum sa relationati pozitiv cu oamenii din jurul vostru.

Cursul se adreseaza in mod special departamentului customer care dar si departamentului de sales/telesales din cadrul unei companii.

In cadrul acestui curs, veti invata sa identificati factorii declansatori ai unei situatii de conflict, sa gestionati reclamatiile, sa lucrati eficient cu personalitati diferite dar mai ales veti invata cum sa lucrati cu clientii dificili.

 

Trainingul este util departamentelor de vanzari dar si celor de retentie a clientilor, care doresc sa-si imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite. Pe parcursul celor 2 zile de curs, veti aprofunda aspecte esentiale ale comunicarii cu clientii si veti dezvolta abilitati extinse de negociere dar si de aplanare a conflictelor.

Tematica include urmatoarele puncte:

ü  Ciclul Convingerii

ü  Crearea empatiei

ü  Lucrul cu personalitati diferite

ü  Aptitudini de Ascultare

ü  Aptitudini de Adresare de intrebari

ü  Prezentarea informatiilor

ü  Lucrul cu clientii prin telefon

ü  Lucrul cu clientii nervoşi

ü  Lucrul cu reclamatiile clientilor

ü  Asertivitatea

ü  Siguranta personala

ü  Bunul, raul si uratul

ü  Angajamente in Servicii

ü  Planificarea actiunilor

ü  Evaluarea Instruirii

ü  Modelul de Excelenta in Servicii

ü  Cunostinte, aptitudini si atitudini pentru Excelenta in Servicii

ü  Cine sunt clientii dumneavoastra?

ü  Crearea primei impresii

ü  Inteligenta emotionala

 

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.

 

Sorina ȚÎRCĂ, Departament Marketing&Comunicare Connect Events & Connect Events Services SRL, e-mail: marketing@connectevents.ro

www.connectevents.ro

 

Posteaza comentariu